No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Estarem encantats de resoldre els vostres dubtes.
Una vegada finalitzada la reserva rebreu un correu electrònic amb les instruccions del pagament. Acceptem pagaments mitjançant transferència bancària
Pagaments 100% segurs.
Per a la Setmana del Parc hem organitzat amb les escoles Bressols de Torroella un taller per a mainada de totes les edats.
28 de maig a Escola bressol El Petit Montgrí (Torroella de Montgrí) i dijous 29 a Escola bressol Mar i Cel (L’Estartit). Els 2 tallers de 17.00 a 18.30
Taller on coneixerem les espècies vegetals autòctones i farem un taller amb tècniques senzilles i accessibles per fer boles de llavors.
Desenvolupada pel biòleg japonès Masanobu Fukuoka com a estratègia contra la desforestació, la tècnica nendo dango -bola d’argila, en japonès- consisteix a fer boletes d’argila, llavors, un substrat vegetal i aigua que, després de deixar-les assecar, s’escampen al terreny .
Activitat dins el programa de la Jornada Castellera de Fontanilles
Dimecres 28 de maig a Escola bressol El Petit Montgrí (Torroella de Montgrí)
Dijous 29 a Escola bressol Mar i Cel (L’Estartit)
de 17.00 h a 18.30.
El taller dura 1 hora.
Obligatori fer reserva prèvia. Ompliu el formulari que hi ha a la pàgina web de l’activitat. Indiqueu el número de persones i l’edat si son menors.
L’activitat està subjecte a les condicions meteorològiques i al mínim de persones per portar-la a terme.
Places limitades.
Per consultes podeu enviar un missatge a missatge a pnmontgri@gisfera.com o bé trucant al (+34) 660 926 223